Käyttöehdot

Tietoja yrityksestä:

Harmony Life Suomi, liettualaisen UAB Harmony Lifen tytäryhtiö

Harmony Life S. Stanevičiaus g. 96A- 48, LT-07103, Vilnius, Lithuania (Liettua).

Y-tunnus: 35806733

Sähköpostiosoite: info@harmonylife.fi

Meistä

Haluamme tarjota sinulle ainutlaatuisia ja innovatiivisia tuotteita, jotta niiden avulla kokisit enemmän elämäniloa, tyydytystä ja harmoniaa – joka päivä. Teemme joka päivä työtä hyvinvointisi puolesta!

Edustamme kolmea ranskalaista yritystä, jotka kehittävät kauneuteen, laihduttamiseen ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyviä tuotteita: Claude Bell Institute, Atelier Du Merle (ADM) ja Cornélie Silhouette élégante.

Harmony Life toimii Pohjoismaissa ja Baltian maissa.

Tällä tavalla ostat Harmony Life:sta:

Sinun pitää olla 18-vuotias voidaksesi tehdä ostoksia Harmony Life:sta tai sitten sinulla pitää olla vanhempiesi suostumus.

Mikäli sinulla on jotain kysyttävää Harmony Life:n myymistä tuotteista, voit aina ottaa yhteyttä meihin. Kun olet löytänyt ne tavarat, jotka haluat ostaa ja pannut ne ostoskoriin, pyydämme sinua hyväksymään kauppaehtomme. Muistathan tarkistaa, että kaikki tiedot ovat oikeat. Hyväksy sen jälkeen osto.

Kaikkiin hintoihin sisältyvät alv ja muut maksut. Hinnat ovat päivän hintoja.

Kaikki sopimukset solmitaan suomeksi. Lopetettuasi tilauksesi saat tilausvahvistuksen.

Maksaminen:

Osoitteessa www.harmonylife.fi voit maksaa Klarna -laskulla.

Esitettyjä kysymyksiä:

Bring ja Post Suomi toimittaa paketin ja toimitusaika on 7-11 päivää. Tilauksen toimitusmaksu on 6,90 euroa.

Toimitus tapahtuu – ilman jakelua – lähimpään postitoimistoon, Bringiin tai postikauppaan.

Ehdot

Peruuttamisoikeus – oletko perunut ostoksesi?

Harmony Life Suomi myöntää 14 päivän peruuttamisoikeuden. Peruuttamisoikeus alkaa tavaran toimituspäivästä.

Peruuttamisoikeutta voi käyttää vain jos tavarat palautetaan olennaisesti samankuntoisina ja -määräisinä. Se tarkoittaa, että meidän täytyy voida myydä tavarat toiselle asiakkaalle eikä tavaroiden myyntiarvoa siitä syystä ole saanut laskea niiden ollessa hallussasi. Sen takia tuotteen sinetöinti ja pakkaus ei saa olla avattuja.

Palautathan tavarat kunnolla pakattuina.

Jos perut ostoksesi, voit palauttaa tavarat osoitteeseen: Harmony Life S. Stanevičiaus g. 96A- 48, LT-07103, Vilnius, Lithuania (Liettua).

Muistathan, ettemme ota vastaan jälkivaatimuksella lähetettyjä paketteja.

Maksamme saatavasi heti kun olemme tarkistaneet ja hyväksyneet palautetut tavarasi. Tämä tapahtuu 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tavaran. Ainoa kustannuksesi peruuttaessasi ostoksesi on tavaran palauttamisesta aiheutuvat kuljetuskustannukset.

Pyydämme sinua liittämään mukaan tilausvahvistuksesi kopion palauttaessasi tavaran meille. Tämä helpottaa käsittelyä ja saat saatavasi nopeammin.

Reklamaatio – onko tavara viallinen?

Lain mukaan sinulla on nettikaupassa 24 kuukauden reklamaatio-oikeus. Tämä tarkoittaa, että riippuen asianomaisesta tilanteesta voit saada joko tavaran korjattua, vaihdettua, rahat takaisin tai hinnanalennusta.

Vaatimuksena on tietenkin, että reklamaatio on oikeutettu eikä vika ole syntynyt tuotteen viallisesta käytöstä tai muusta vahingollisesta käyttäytymisestä.

Sinun pitää aina tehdä reklamaatio "kohtuullisen ajan" kuluessa tavaran puutteen tai vian havaitsemisesta. Jos tämä tapahtuu kahden kuukauden kuluessa puutteen tai vian havaitsemisesta, on reklamaatio aina oikea-aikainen.

Jos reklamaatio on oikeutettu, korvaamme myös tavaran palauttamisesta aiheutuvat (kohtuulliset) kuljetuskustannukset. Muista siksi pyytää lähetyksestä kuitti.

Sinun pitää lähettää tavarat osoitteeseen Harmony Life S. Stanevičiaus g. 96A- 48, LT-07103, Vilnius, Lithuania.

Palauttaessasi tavaran, pyydämme sinua selostamaan ongelman mahdollisimman seikkaperäisesti.

Muistathan, ettemme ota vastaan jälkivaatimuksella lähetettyjä paketteja.

Henkilötietopolitiikka:

Jotta voisit ostaa Harmony Lifesta, tarvitsemme seuraavat tietosi:

·      Nimi

·      Osoite

·      Puhelinnumero

·      Sähköpostiosoite

Käytämme näitä tietoja tilauksesi käsittelemiseksi, jotta voimme toimittaa sen sinulle.

Henkilötiedot rekisteröidään Harmony Lifessa ja niitä säilytetään viisi vuotta, jonka jälkeen ne poistetaan. Keräämme henkilötiedot vain suostumuksellasi. Harmony Life on rekisterinpitäjä ja sillä on pääsy sinusta rekisteröitäviin tietoihin.

Harmony Lifelle annettuja tietoja ei välitetä eikä myydä kolmansille henkilöille eikä arkaluontoisia tietoja rekisteröidä.  Sinulla on aina oikeus saada tietoa siitä, millaisia tietoja sinusta olemme rekisteröineet. Tämä oikeus perustuu henkilötietolakiin.

Evästeet:

www.harmonylife.fi:ssä käytämme evästeitä sivuston ja sen toiminnallisuuden optimoimiseksi, jotta voisimme tehdä käyntisi mahdollisimman mukavaksi. Eväste on pieni tiedosto – digitaalinen käyntikortti – jonka verkkosivusto tallentaa tietokoneeseesi käydessäsi sivustolla ensimmäistä kertaa. Eväste ei ole millään tavalla vahingollinen tietokoneellesi. Käytettävä eväste tunnistaa tietokoneesi, muttei sinua kävijänä. Tiedoston tehtävä on antaa verkkosivustolle ilmoitus siitä, että palaat kävijänä. Evästeiden käyttö ei vaaranna turvallisuuttasi ja voit milloin tahansa kytkeä toiminnon pois selaimestasi.

Evästeitä käytetään sekä asioinnin parantamiseksi ja helpottamiseksi sinulle kävijänä, mm. ostoskorin sisällön ohjaamiseen, että verkkosivuston käytön sisäiseen tilastointiin. Sen lisäksi on mahdollista pyytää järjestelmää muistamaan osoitetietosi seuraavaa käyntiä varten. Mikäli myöhemmin haluat mitätöidä nämä tiedot, voit tehdä sen tietokoneesi asetusten kautta.

 

Mikäli Tavaroiden hankinta-, toimitus- tai maksuprosesseissa esiintyi ongelmia, pyydämme teitä ottamaan yhteyttä välittömästi asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon: 868750688 tai sähköpostitse osoitteeseen: info@harmonylife.fi. Varmistamme, että aina voidaan ratkaista esiintyneet ongelmat yhteisymmärryksellä. Mikäli riitaa ei pystytä ratkaisemaan, voitte jättää pyynnön EGS sovellusalustaan:https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

Loading...