Palautukset ja laatutakuu

Peruuttamisoikeus – oletko perunut ostoksesi?

Harmony Life Suomi myöntää 14 päivän peruuttamisoikeuden. Peruuttamisoikeus alkaa tavaran toimituspäivästä.

Peruuttamisoikeutta voi käyttää vain jos tavarat palautetaan olennaisesti samankuntoisina ja -määräisinä. Se tarkoittaa, että meidän täytyy voida myydä tavarat toiselle asiakkaalle eikä tavaroiden myyntiarvoa siitä syystä ole saanut laskea niiden ollessa hallussasi. Sen takia tuotteen sinetöinti ja pakkaus ei saa olla avattuja.

Palautathan tavarat kunnolla pakattuina.

Jos perut ostoksesi, voit palauttaa tavarat osoitteeseen: Harmony Life Ukmergės g 220, Vilnius, Lithuania (Liettua).

Muistathan, ettemme ota vastaan jälkivaatimuksella lähetettyjä paketteja.

Maksamme saatavasi heti kun olemme tarkistaneet ja hyväksyneet palautetut tavarasi. Tämä tapahtuu 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tavaran. Ainoa kustannuksesi peruuttaessasi ostoksesi on tavaran palauttamisesta aiheutuvat kuljetuskustannukset.

Pyydämme sinua liittämään mukaan tilausvahvistuksesi kopion palauttaessasi tavaran meille. Tämä helpottaa käsittelyä ja saat saatavasi nopeammin.

Reklamaatio – onko tavara viallinen?

Lain mukaan sinulla on nettikaupassa 24 kuukauden reklamaatio-oikeus. Tämä tarkoittaa, että riippuen asianomaisesta tilanteesta voit saada joko tavaran korjattua, vaihdettua, rahat takaisin tai hinnanalennusta.

Vaatimuksena on tietenkin, että reklamaatio on oikeutettu eikä vika ole syntynyt tuotteen viallisesta käytöstä tai muusta vahingollisesta käyttäytymisestä.

Sinun pitää aina tehdä reklamaatio "kohtuullisen ajan" kuluessa tavaran puutteen tai vian havaitsemisesta. Jos tämä tapahtuu kahden kuukauden kuluessa puutteen tai vian havaitsemisesta, on reklamaatio aina oikea-aikainen.

Jos reklamaatio on oikeutettu, korvaamme myös tavaran palauttamisesta aiheutuvat (kohtuulliset) kuljetuskustannukset. Muista siksi pyytää lähetyksestä kuitti.

Sinun pitää lähettää tavarat osoitteeseen Harmony Life Ukmergės g 220, Vilnius, Lithuania (Liettua).

Palauttaessasi tavaran, pyydämme sinua selostamaan ongelman mahdollisimman seikkaperäisesti.

Muistathan, ettemme ota vastaan jälkivaatimuksella lähetettyjä paketteja.

Loading...