Usein kysytyt kysymykset

Lähettäminen ja toimitus

  • Mitä toimitusvaihtoehtoja tarjoatte?

Bring ja Post Suomi toimittaa paketin.

  • Kuinka kauan kestää, että saan tilaukseni?

Toimitusaikamme on 7-11 arkipäivää.

  • Toimituksesta puuttui tuote. Mitä voin tehdä?

ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Verkkoturvallisuus ja maksut

  • Onko ostosten teko verkossa Harmony Lifessa turvallista?

Takaamme, että tiedot ovat suojattuja Harmony Lifen verkkokaupassa. Kaikki luotto- ja pankkikorttimaksut käsittelee ”Global Collect International Payment Services”, turvallinen verkkomaksupalvelu, joka vastaa maksutietoihisi liittyvien tietojen säilyttämisestä ja käsittelystä.

  • Mitä maksutapoja tarjoatte?

Voit maksaa seuraavilla: MasterCard, Visa ja Klarna.

  • Sisältyykö ALV hintaan?

Kyllä, näytetyt hinnat sisältävät ALV:n.

Tilaukset

  • Miten teen tilauksen verkossa?

Voit tehdä tilauksen helposti noudattamalla muutamaa vaihetta: 

1. Etsi, valitse ja lisää Harmony Life -suosikkituotteesi ostoskoriin.

2. Valitse toimitus- ja maksutapa viimeistelläksesi tilauksen.

3. Saat vahvistusviestin sähköpostitse

  • Miten teen tilauksen verkossa?

Ei, emme hyväksy tilauksia puhelimitse, mutta asiakaspalvelumme auttaa mielellään tilaamisessa, jos tarvitset apua.

  • En ole saanut vahvistusviestiä sähköpostiini. Mitä voin tehdä?

Tarkasta roskapostikansio. Jos et silti ole saanut vahvistusviestiä, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Loading...